Toyota Grand Highlander Forum banner
101 - 119 of 315 Posts
Mój dealer poinformował mnie właśnie, że mój zbiornik paliwa dotarł i jest gotowy do wymiany, ale od wszystkich, którzy już to zrobili, wszyscy mówią, że to nie rozwiązało problemu. To naprawdę sprawia, że waham się przed tą wymianą. Czy powinienem i tak oddać go do wymiany zbiornika paliwa?
Myślę, że to w ogóle niczego nie naprawi. Wymiana zbiornika na identyczny zbiornik nie rozwiąże problemu. Uważam, że problem jest związany z czujnikiem poziomu, który jest zainstalowany w złym miejscu.
Do czasu przeprojektowania zbiornika i czujnika nic się nie zmieni. Znowu, to tylko moja opinia i mogę się mylić...
 
Nie sądzę, żeby to w ogóle coś naprawiło. Wymiana zbiornika na identyczny zbiornik nie rozwiąże problemu. Uważam, że problem jest związany z czujnikiem poziomu zamontowanym w złym miejscu.
Do czasu przeprojektowania zbiornika i czujnika nic się nie zmieni. Znowu, to tylko moje zdanie i mogę się mylić...
Wymieniają również pompę paliwa, ale nie jestem pewien, czy to robi różnicę, chociaż zapytam o czujnik poziomu.
 
Nie sądzę, żeby to w ogóle coś naprawiło. Wymiana zbiornika na identyczny zbiornik nie rozwiąże problemu. Uważam, że problem jest związany z czujnikiem poziomu zamontowanym w złym miejscu.
Dopóki nie przeprojektują zbiornika i czujnika, nic się nie zmieni. Znowu, to tylko moja opinia i mogę się mylić...
Początkowo też tak myślałem (w odniesieniu do czujników poziomu paliwa), ale już tak nie myślę. Teraz myślę, że konstrukcja zbiornika jest wadliwa, tak że nie jest w stanie pobierać paliwa w rozsądnym tempie (tj. w tempie standardowej automatycznej pompy paliwa), a paliwo zaczyna się cofać w rurze wlewowej po zatankowaniu około 11-12 galonów. Dlatego, chociaż wydaje się, że dostajemy pełny zbiornik, ponieważ pompa się wyłącza, w rzeczywistości nie otrzymujemy pełnej pojemności paliwa, gdy 11-12 galonów, które zostało napompowane, "osiada". Zamieściłem powyżej dane, które sugerują, że zbiornik może faktycznie przyjąć oczekiwaną pojemność 17+ galonów (~16 galonów przy tankowaniu), ale tylko wtedy, gdy jest pompowany bardzo powoli, aby uniknąć cofania się paliwa w szyjce wlewu i wyłączania automatycznej pompy.

Powiedziawszy to, zgadzam się z tobą, że wymiana zbiornika paliwa na dokładnie taką samą część prawdopodobnie nie rozwiąże problemu.
 
Wymieniają również pompę paliwa, ale nie są pewni, czy to robi różnicę, zapytam o czujnik poziomu.
Proszę zobaczyć mój post tuż powyżej w odpowiedzi na marksquared, wraz z tabelą danych, którą zamieściłem kilka postów wyżej. Proszę zapytać dealera o moją hipotezę, że konstrukcja zbiornika nie pozwala na pompowanie paliwa w rozsądnym / normalnym tempie, powodując cofanie się go do szyjki wlewu i przedwczesne wyłączenie pompy paliwa (a tym samym faktycznie nie napełnianie zbiornika do pełna, mimo że wydaje się być tymczasowo "pełny", dopóki się nie ustabilizuje). Powodzenia! Daj nam znać, co odkryjesz.
 
Mam Grand Highlander hybrid max limited i średnio zużywam około 23 mpg podczas codziennej jazdy. Maksymalna pojemność zbiornika paliwa powinna wynosić 17 galonów, ale mogę wlać tylko maksymalnie 12,5 galona, gdy zapala się kontrolka niskiego poziomu paliwa. Czy jest duży zbiornik rezerwowy i czy mam jeszcze 4,5 galona zasięgu, gdy zapala się kontrolka ostrzegawcza niskiego poziomu paliwa? Daj mi znać, ile galonów możesz wlać do swojego zbiornika, gdy zapali się kontrolka niskiego poziomu paliwa (miałem jeszcze 19 mil zasięgu, gdy zapaliła się kontrolka niskiego poziomu paliwa). Dzięki!
Moja żona właśnie odebrała GH hybrid limited i przejechała nim z salonu do naszego domu. Dwa problemy:

1) Złe zużycie paliwa. Jazda do domu wyniosła 310 mil i przejechała tylko 300 mil, zanim musiała zatankować. Twierdzi, że zużywa 23,4 mpg. Prawie cała jazda odbywa się autostradą 80 mph, którą jechała z prędkością od 75 do 82 (może jechała 120, co by to wyjaśniało) Minimalny wiatr. Lokalizacja początkowa to wysokość 5 tys. stóp, a przyjazd to wysokość 2,5 tys. stóp.

2) Okropny zasięg. Zgodnie z tym, co mówią wszyscy, możemy wlać tylko 12 galonów paliwa do zbiornika o pojemności 17,2 galona?? Toyota musi to naprawić. Nie chcemy słyszeć, że zbliżamy się do zera, gdy wciąż jest 5 galonów. Bardzo frustrujące. Oczekuję zasięgu ponad 450 mil w tym pojeździe, w oparciu o ocenę epa i wielkość zbiornika.

To wszystko jest bardzo rozczarowujące. Wszyscy muszą zgłaszać to swoim dealerom, aby Toyota została o tym poinformowana. Wyobrażam sobie, że to problem z oprogramowaniem, a nie z fizycznym rozmiarem zbiornika.
 
Moja żona właśnie odebrała hybrydę GH limited i przejechała nią z salonu do naszego domu. Dwa problemy:

1) Złe zużycie paliwa. Jazda do domu wyniosła 310 mil, a przejechała tylko 300, zanim musiała zatankować. Twierdzi, że wynosi 23,4 mpg. Prawie cała jazda odbywa się na autostradzie 80 mph, którą jechała między 75 a 82 (może jechała 120, co by to wyjaśniało) Minimalny wiatr. Lokalizacja początkowa to wysokość 5 tys. stóp, a przyjazd to wysokość 2,5 tys. stóp.

2) Okropny zasięg. Zgodnie z punktem widzenia wszystkich tutaj, możemy wlać tylko 12 galonów paliwa do baku w 17,2-galonowym baku?? Toyota musi to naprawić. Nie chcemy słyszeć, że zbliżamy się do zera, gdy wciąż jest 5 galonów. Bardzo frustrujące. Oczekuję zasięgu 450+ mil w tym pojeździe na podstawie oceny epa i wielkości baku.

To wszystko jest bardzo rozczarowujące. Wszyscy muszą zgłaszać to swoim dealerom, aby Toyota była świadoma. Wyobrażam sobie, że to problem z oprogramowaniem, a nie z fizycznym rozmiarem baku.
Gratulacje z okazji nowego hybrydowego limitu! Kilka rzeczy, o których należy pamiętać. W przypadku hybrydy wyższe mpg ma miejsce w mieście, a nie na autostradzie, gdzie mają możliwość częstszego korzystania z akumulatorów. Ponadto wyższe prędkości na autostradzie wpłyną na zużycie paliwa, gdy przekroczysz 55-60 mph. Mam benzynowy XLE, więc nie mogę wypowiadać się na temat doświadczeń z MPG, ale mogę wypowiedzieć się na temat problemu z pojemnością zbiornika paliwa. Zakładając zbiornik o pojemności 17,2 galona, 1/4 zbiornika oznaczałoby wlanie do niego 12,9 galona. Przy 1/4 zbiornika i 75-80 milach na mierniku DTE zwykle pompuję około 12 galonów lub nieco mniej (moim zwyczajem jest tankowanie przy 1/4 zbiornika). Zatem mój współczynnik korekty wynosi około 1 galona, co wydaje się rozsądne. Może się zdarzyć, że problem jest bardziej powszechny w modelach hybrydowych.

Daj samochodowi szansę na dotarcie i sprawdź przebieg, który podaje oprzyrządowanie, za pomocą ręcznego obliczenia MPG. Przekonasz się, że pokładowe oprzyrządowanie nie jest w 100% dokładne. Ponadto opieranie oczekiwań dotyczących zasięgu na wielkości zbiornika i szacunkach EPA może być nadmiernie optymistyczne. Kolejną rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że w zależności od miejsca zamieszkania możesz jeździć na paliwie zimowym. Jeśli tak jest, Twoje MPG będzie znacznie niższe. Poczekaj z osądem, aż wrócisz do ciepłej pogody.
 
Gratulacje z okazji nowego hybrydowego limitu! Kilka rzeczy, o których należy pamiętać. W przypadku hybrydy wyższe mpg ma miejsce w mieście, a nie na autostradzie, gdzie mają możliwość częstszego korzystania z akumulatorów. Ponadto wyższe prędkości na autostradzie wpłyną na zużycie paliwa, gdy przekroczysz 55-60 mil na godzinę. Mam benzynowy XLE, więc nie mogę wypowiadać się na temat doświadczeń z MPG, które masz, ale mogę wypowiedzieć się na temat problemu z pojemnością zbiornika paliwa. Zakładając zbiornik o pojemności 17,2 galona, 1/4 zbiornika pozostałego oznaczałoby wtłoczenie do niego 12,9 galona. Przy 1/4 zbiornika i 75-80 milach na liczniku DTE zwykle pompuję około 12 galonów lub tuż poniżej (moim zwyczajem jest tankowanie przy 1/4 zbiornika). Zasadniczo mój współczynnik korekcji wynosi około 1 galona, co wydaje się rozsądne. Możliwe, że problem jest bardziej powszechny w modelach hybrydowych.

Daj samochodowi szansę na dotarcie i sprawdź przebieg, który zgłasza oprzyrządowanie, za pomocą ręcznego obliczenia MPG. Przekonasz się, że pokładowe oprzyrządowanie nie jest w 100% dokładne. Ponadto opieranie oczekiwań dotyczących zasięgu na wielkości zbiornika i szacunkach EPA może być nadmiernie optymistyczne. Kolejną rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że w zależności od miejsca zamieszkania możesz jeździć na paliwie zimowym. Jeśli tak jest, Twój MPG będzie znacznie niższy. Poczekaj z osądem, aż wrócisz do ciepłej pogody.
PSL Highlander - tak, całkowicie rozumiem wszystko, co mówisz. Mamy teraz mieszankę paliwową, a prędkości są wyższe niż w testach tunelowych. Nie oczekuję, że będzie to zgodne z oceną EPA dla jazdy w świecie rzeczywistym. Ale ta delta jest najgorsza, jakiej do tej pory doświadczyłem. Będę się temu uważniej przyglądał przez najbliższe kilka tygodni. Kupiłem 2023 LZO 3.0 duramax 1500 4x4 i przejechałem tę trasę od dealera z 27 mpg. Świetny przebieg prosto od dealera i bardzo zbliżony do jego oceny. Zużycie paliwa niewiele się zmieniło od tego czasu. Nie spodziewam się tego po Highlanderze.

To także mój pierwszy hybryd. Właściwie mieliśmy rezerwację na Kia EV9, ale zrezygnowaliśmy z niej z tego samego powodu - ograniczony zasięg. 275 do 300 mil na autostradzie, w mieście, mieszane, cokolwiek to jest, po prostu nie wystarcza mi osobiście.

Podoba nam się ten pojazd, więc wytrzymamy i zobaczymy, jak sprawy potoczą się na kilku kolejnych zbiornikach.
 
Podoba nam się ten pojazd, więc zostaniemy przy nim i zobaczymy, jak sprawy potoczą się na kilku kolejnych tankowaniach.
Naprawdę też lubię swój. Przestronny, wygodny i miejmy nadzieję tak niezawodny jak inne Toyoty, które posiadaliśmy. Kupowanie pierwszego roku nowego modelu to zawsze kalkulowane ryzyko, ale trzymam kciuki, żeby wszelkie niedogodności, na które natrafimy, były drobne. Mam nadzieję, że będziesz mógł cieszyć się swoim nowym GH.
 
Gratulacje z okazji nowego hybrydowego limitu! Kilka rzeczy, o których należy pamiętać. W przypadku hybrydy wyższe mpg ma miejsce w mieście, a nie na autostradzie, gdzie mają one możliwość częstszego korzystania z akumulatorów. Ponadto wyższe prędkości na autostradzie wpłyną na zużycie paliwa po przekroczeniu 55-60 mil na godzinę. Mam benzynowy XLE, więc nie mogę wypowiadać się na temat doświadczeń z MPG, jakie masz, ale mogę wypowiedzieć się na temat problemu z pojemnością zbiornika paliwa. Zakładając zbiornik o pojemności 17,2 galona, 1/4 zbiornika oznaczałoby wtłoczenie do niego 12,9 galona. Przy 1/4 zbiornika i 75-80 milach na liczniku DTE zwykle pompuję około 12 galonów lub niewiele mniej (moim zwyczajem jest tankowanie przy 1/4 zbiornika). Zatem mój współczynnik korekty wynosi około 1 galona, co wydaje się rozsądne. Możliwe, że problem jest bardziej powszechny w modelach hybrydowych.

Daj samochodowi szansę na dotarcie się i sprawdź przebieg, jaki pokazuje oprzyrządowanie, za pomocą ręcznego obliczenia MPG. Przekonasz się, że pokładowe oprzyrządowanie nie jest w 100% dokładne. Ponadto opieranie oczekiwań dotyczących zasięgu na podstawie wielkości zbiornika i szacunków EPA może być zbyt optymistyczne. Kolejną rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że w zależności od miejsca zamieszkania możesz jeździć na paliwie zimowym. Jeśli tak jest, Twoje MPG będzie znacznie niższe. Poczekaj z wydaniem osądu, aż wrócisz do regularnej mieszanki na ciepłą pogodę.
Mam Grand Highlander Hybrid Platinum i uzyskuję 21,3 MPG przy średniej prędkości 17 MPH - mam w tej chwili 3000 mil na liczniku i kiedy tankuję do pełna, ledwo wlewam 12 galonów do 17,2-galonowego zbiornika. To zdecydowanie problem hybrydowy, który Toyota musi rozwiązać i naprawić!
 
Dostałem mój zbiornik wymieniony przez dealera. To nie rozwiązało problemu. Nadal przejeżdżam około 320 mil od pełnego baku do zera. Jutro wracam do dealera.
Mój dealer powiedział, że wymieni zbiornik paliwa, nie po to, aby rozwiązać problem, ale aby wysłać istniejący zbiornik paliwa do Toyoty, aby mogli ustalić przyczynę i znaleźć rozwiązanie. Mój dealer powiedział mi wyraźnie, że wymiana zbiornika nie rozwiąże problemu. Nie jestem pewien, jaki jest cel tego ćwiczenia, jeśli włożą dokładnie ten sam zbiornik z powrotem do pojazdu. Czy nie mogliby przyjrzeć się konstrukcji tego zbiornika zamiast tego, który jest obecnie w moim pojeździe? W każdym razie muszę zabrać pojazd w przyszłym tygodniu, aby wymienić zbiornik. Nie jestem pewien, jaki jest następny krok i jak szybko problem zostanie rozwiązany.
 
aka dealer nie chce się tym zajmować, więc zepchnął to na korporację
Zadzwoniłem i poinformowałem Toyotę o problemie. Powiedzieli, że nigdy o tym nie słyszeli i kazali mi zabrać do dealera w celu sprawdzenia. Miałem wczoraj przegląd po 10 tys. km i kiedy powiedziałem mojemu serwisantowi o problemie, zrobił to, co zwykle: „jeszcze się nie zepsuło, jest w porządku, po prostu daj mu czas ☕🥴”
 
Zadzwoniłem i poinformowałem Toyotę o problemie. Powiedzieli, że nigdy wcześniej o tym nie słyszeli i kazali mi zabrać go do dealera w celu inspekcji. Miałem wczoraj przegląd po 10 tys. km i kiedy powiedziałem mojemu serwisantowi o problemie, zrobił to, co zwykle: „Jeszcze się nie zepsuło, jest w porządku, po prostu daj mu czas ☕🥴”
Stwierdziłem, że kiedy dzwonisz do Toyoty, możesz rozmawiać z 3 różnymi przedstawicielami i uzyskać 3 różne odpowiedzi na to samo pytanie. Wszystko, na co naprawdę możesz liczyć, to to, że zanotują Twój problem w Twojej karcie serwisowej. Dzwonienie do nich to w najlepszym razie loteria.
 
AKTUALIZACJA sagi o zbiorniku paliwa…

Wymieniłem zbiornik paliwa i pompę kilka tygodni temu. Napełniałem wielokrotnie. Nadal tylko 12-13 galonów przy tankowaniu.

Więc wczoraj zadzwoniłem pod numer korporacyjny Toyoty (+1 (800) 331-4331). Złożyłem formalną skargę na dealera w związku z problemem.

Szef działu serwisu zadzwonił do mnie w ciągu 20 minut i zajął się problemem. Wyjaśniłem, że nie narzekam na dealera, tylko na problem, ale wydaje się, że nie ma innego sposobu, aby to rozwiązać.

Wspomniał o wcześniejszym problemie z Highlanderem ze zbiornikiem paliwa i o tym, jak inżynierowie Toyoty skanowali w 3D zbiorniki paliwa, aby sprawdzić, czy to problem inżynieryjny itp.

Oddaję dziś swój samochód (ponownie - po raz trzeci z powodu tego problemu), a on powiedział, że musi tam być, aby inżynierowie mogli przyjść i w pełni się nim zająć (mówiąc, że może być tak, jak to było z Highlanderami w przeszłości).

Zaktualizuję w nadchodzących dniach/tygodniach.
 
AKTUALIZACJA sagi o zbiorniku paliwa…

Wymieniłem zbiornik paliwa i pompę kilka tygodni temu. Tankowałem wielokrotnie. Nadal tylko 12-13 galonów przy tankowaniu.

Więc wczoraj zadzwoniłem pod numer korporacyjny Toyoty (+1 (800) 331-4331). Złożyłem formalną skargę na dealera w związku z tym problemem.

Szef działu obsługi zadzwonił do mnie w ciągu 20 minut i zajął się problemem. Wyjaśniłem, że nie narzekam na dealera, tylko na problem, ale wydaje się, że nie ma innego sposobu, aby to rozwiązać.

Wspomniał o wcześniejszym problemie z Highlanderem ze zbiornikiem paliwa i o tym, jak inżynierowie Toyoty skanowali w 3D zbiorniki paliwa, aby sprawdzić, czy to problem techniczny itp.

Oddaję dziś samochód (ponownie - 3 raz z tym problemem), a on powiedział, że musi tam być, aby inżynierowie mogli przyjść i w pełni się tym zająć (mówiąc, że może być tak, jak to było z Highlanderami w przeszłości).

Zaktualizuję w nadchodzących dniach/tygodniach.
Upewnij się, że sporządzili/sporządzają zlecenia napraw dla każdej wizyty, którą w związku z tym odbyłeś. Tutaj, na Florydzie, 3 wizyty z tym samym problemem uruchamiają stanową ustawę o cytrynie. Rozpoczęcie tego procesu zwiększa pilność po stronie Toyoty, aby rozwiązać problem. Zapytaj mnie, skąd wiem :)
 
101 - 119 of 315 Posts